17 oktober 2010

Zondagse Inspiratie

Sinds juli dit jaar wonen we nu in onze huidige woning. Het is een mix van strak en gezellig. Nog niet helemaal naar mijn zin, maar met beperkte financiële middelen hebben we er voor gezorgd dat het toch al echt ons huis is geworden.
Ik haal mijn inspiratie veel van Scandinavische websites. De Scandinaviërs zijn echt meesters in het combineren van strak & modern met gezellig & ouderwets, ruig & landelijk met lief & truttig.
Wat je vaak ziet zijn ruimtes in een witte basis met lichte vloeren, helemaal geweldig! Zo kun je iedere keer weer wisselen met gekleurde meubels en accessoires. Als het aan mij had gelegen hadden we nu dan ook een whitewash vloer gehad, maar manlief had (helaas) ook nog wat in de melk te brokkelen.... Gelukkig is de laminaatvloer in grijs noten een goede tussenoplossing waar we allebei blij mee zijn!

Hieronder wat keuken-kleurinspiratie





Mijn Favoriete bloemen; dahlia's.
Doen me altijd denken aan de tuin van mijn Oma...
       













Geen opmerkingen:

Een reactie posten